לעיתים אתם מקבלים אתר לשת”פ עם PR גבוה, רק מה, נראה לכם מאוד מוזר שאתר בעל ותק אפסי, תוכן גרוע, ועיצוב מבחיל, הוא בעל PR גבוה, יכול מאוד להיות שבעלי האתר מזייפים את ה PR שלהם.
בתור מקדמי אתרים אנו מקבלים רשימות אתרים לשת”פ כמעט על בסיס יומי. המון מקדמי אתרים ששולחים את האתרים הללו, לעיתים מתגאים ב – PR הגבוה שלהם, מכאן באיכותם. רק מה, לעיתים זה נראה מאוד מוזר שאתר חדש ברשת, בעל תוכן לא משהו, ועיצוב גרוע, הוא בעל PR גבוה. יכול מאוד להיות שה – PR שלו מזוייף. לא שזה משנה משהו, הרי היום אין לייחס לדירוג PR יותר מידי כוח ( למרות שזה מראה על הערכת גוגל לאתר כלשהוא) , אלא רק למיקומים של האתר על פי מילות מפתח.
Cloacking מיסוך
זיוף PR משתייך לתורת קידום אתרים לא לגיטימית שנקראת cloacking מיסוך , הצגה לספיידרים של מנועי החיפוש מצג שווא במקום את התוכן האמיתי של האתר. ברגע שהספיידר נכנס לסרוק את האתר , השרת מזהה אותו ומציג לו תוכן אחר מאשר התוכן שהגולש רואה.
עוד כתבות בנושא:
איך מזייפים PR ?
את דירוג ה – PR ניתן לזייף על ידי שימוש בהפנייה 301 ביחד עם טכניקת מיסוך. זה עובד בצורה הזו: אתר X הוא בעל PR 2 ודף Y הוא בעל PR 8 . כאשר הספיידר ייכנס לדף X השרת יפנה אותו לדף Y . הדבר מתרחש בגלל שהספיידר חושב שמדובר בשני דפים זהים, וזאת בגלל באג באלגוריתם של גוגל ( שאולי כבר תוקנה ) .
שימוש בטכניקה זו היא מאוד מסוכנת, כיוון שאתם עלולים להיענש על ידי גוגל..
איך בודקים אם PR הוא מזוייף ?
כתבו בגוגל את השורה הבא:
Info: sitedomain אם התוצאות שקבלת שונות מהאתר אותו רשמתם, סימן שהאתר מזייף PR